torsdag 5 april 2012


Det var bestämt att jag skulle åka ner till simris och slava på PM Patriks båt åka ner idag och fiska fredag och framåt men eftersom vädret är lite osäkert så skulle vindprognosen hållas under koll innan avfärd. Jag kollade på morgonen och det såg mörkt ut men bestämde mej för att göra en sista koll vid lunch för att besluta om jag skulle åka söderut eller inte. Strax före beslut fick jag ett sms från Patrik som gjorde det för jävla svårt lax 120 cm vågen pendlar mellan 17 och 20 kg. Hur lätt är det då att inte skita i väderprognoserna. Jag valde att inte åka ner hoppas att jag gjorde rätt om inte så önskar jag PM båten skit fiske och åk ut och hämta en till ca 60 gram tyngre. Själv kommer jag som dålig tröst ta mej ett par whisky i kväll och åka ut i morgon och dänga träbitar i hopp om och få en skaplig hemvärnare.
No shit Hasse

Skickat från Hasse Samsung Mobil

Inga kommentarer: